joi, 20 septembrie 2012

Rinichi pietre de rinichi si aloe vera berry nectar

Rinichi pietre de rinichi si aloe vera berry nectar


Va prezentam cateva cazuri ale consumatorilor fideli 
ai produselor Forever Living, 
in special Berry nectar cu aloe vera, 
merisor si suc de mere.

Alexe Viorel - Bucuresti

"Aveam probleme din ce in ce mai serioase cu rinichi. 

In martie s-a declansat o criza atat de puternica, incat am fost la spitalul Panduri unde am facut un examen la ecograf. 
S-au depistat doua pietre cu diametru de 8, respectiv 12mm.
Am amanat operatia incercand sa rezolv aceasta problema cu Berry Nectar, unul din produsele pe baza de Aloe vera  care mi-a fost recomandat de colega.
Dupa 10 zile am inceput sa elimin ceva marou.
La o saptamana am repetat ecografia si spre fericirea mea si nedumerirea doamnei doctor, pietrele nu mai erau.
An continuat tratamentul pana la capat.
Am reusit sa inlatur o operatie de care in mod normal nu as fi putut scapa.
Multumesc pe acesta cale celor care m-au ajutat,
aloe berry nectar cu merisor pentru probleme de rinichi

Rezultatul folosirii produsleor FLP, nu se lasa asteptate. 
Le recomand cu caldura. 
Va voi relata in continuare cateva marturii din cadrul grupei din Buzau:

Calin Constantin, 44 ani.

"Doau pietre la rinichi de 3-4mm. 

Am consumat 1 L Aloe Berry Nectar, 1 cutie Aloe Blossom Herbal Tea si apo am revenit la ecograf. 
Rezultatul : pietre inexistente"
Popa Iona, 61 de ani.
Am suferit mai multe operatii : 2 interventii chirurgicale pentru sarcina extrauterina, fierea mi-a foste extrasa, iar acum ultima problema : nisip la rinichi.
Folosind Aloe Vera Gel combinat cu Heat Lotion (pentru ca sufer si de reimatism si astm bronsic) am obtinut urmatorul rezultat:
MA SIMT FOARTE BINE!

Pasta de dinti Forever Bright Toothgel mi-a rezolvat si inceputul de paradontoza. 

Mi-am facut masaj al gingiilor cu Aloe Activator si acum totul este OK.
Afland ca Aloe Activator a putea fi bun si pentru ochi, l-am incercat imediat.
Asa am scapat de efectele stationarii intr-un curent puternic de aer rece.
Sunt la al 2-lea flacon de gel (de fapt  1L Aloe Vera Gel si 1 L Aloe Berry Nectar). 

Dupa o saptamana, simt o semnificativa amelioare la rinichi. 

Ma bucur ca am aflat despre produsele Forever Living Products"


Ca sa intelegem:

  • MERISORUL :


Merisorul este un mic arbust cu frunzele mereu verzi si florile de 
culoare alba sau rosie, care creste in zonele muntoase de la noi din
tara, de regula la marginea padurii. 
De ceva timp, Merisorul nostru este o adevarata vedeta a fitoterapiei,
fiind foarte prezent in rafturile farmaciilor, in literatura de 
specialitate, dar si in... spoturile publicitare de la televiziune. 
Ce face atat de special acest mic arbust? In primul rand, efectul 
sau antiinfectios extrem de puternic. Programat de natura sa faca
 fata conditiilor extreme - rezista la geruri de 40 de grade,
 la vanturile cele mai puternice, 

creste pe soluri extrem de acide. Merisorul si-a dezvoltat un sistem de aparare extrem de puternic, menit sa faca fata cu succes aproape oricarei boli produse de bacterii, virusi sau fungi. Astfel, frunzele si fructele sale sunt o adevarata uzina farmaceutica, unde sunt produse niste medicamente antiinfectioase extrem de sofisticate.


Infectii urinare 

- un studiu facut in Finlanda, sub conducerea profesorului universitar dr. Tero Kontiokari, a demonstrat ca Merisorul, administrat de 5 ori pe saptamana, vreme de macar 3 luni, duce la o reducere semnificativa a incidentei cistitelor bacteriene. In studiul finlandez, facut pe 150 de femei care sufereau de cistita recidivanta, tratamentul cu Merisor a fost asociat cu un alt remediu stimulent imunitar, si anume iaurtul Bifidus, cele doua remedii actionand perfect in tandem. Se tin cure usoare cu Merisor, in timpul carora se iau 3 comprimate pe zi, vreme
 de 5 zile pe saptamana, iar suplimentar se consuma zilnic 
minimum 250 ml de iaurt Bifidus.

Calculoza renala (pietre la rinichi)

 - un studiu american realizat 
in 2006 arata ca administrarea extractului de fructe de Merisor si 
consumul a minimum 2 litri de apa pe zi reduce cu pana la 60% 
riscul aparitiei diferitelor tipuri de litiaza renala. Explicatia acestei 
actiuni consta in efectul diuretic si antiinflamator renal al fructelor 
Merisorului. Extractul de fructe de Merisor se gaseste in comprimate,
 din care se iau cate 4 pe zi, in cure de 10 saptamani, urmate de 
alte 10 saptamani de pauza.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu