duminică, 11 noiembrie 2012

Calciul Magneziul Vitamina D pentru absorbtie corecta.Calciu pentru oase sanatoase.

Calciul se absorbe pe langa Magneziul Vitamina D si vitaminaC Calciu pentru oase sanatoase.


Calciul

Calciul este cea mai răspândită substanţă minerală din organism, reprezentând cca. 2% din masa corporală. 
Cea mai mare parte a calciului, 99%, se găseşte în oase şi dinţi, iar restul în celulele nervoase, sânge, ţesuturi şi fluide. 
Restul de 1% este instalat in diferite tesuturi, in sange, avand rol important in fluxul sanguin si mobilizarea musculaturii.
Asociat de mult timp cu:
  • creşterea şi rezistenţa oaselor şi dinţilor, 
  • calciul este de asemenea esenţial pentru coagularea sângelui şi transmiterea impulsurilor nervoase
  • scade durerile sindromului premenstrual PMS
Calciul este necesar pentru muşchi şi pentru eliberarea hormonilor, inclusiv a insulinei. 
Conform statisticilor oficiale din SUA, 75% dintre americani nu consumă cantitatea de calciu recomandată zilnic.
Calciul se absoarbe mai eficient in prezenta vitamine D.
O vitamina care in timpul verii, cand zilele sunt mai lungi si ne expunem in mod natural la mai multa soare se sintetizea indestul organismul.
Insa iarna nu mai are cum sa sinteteizeze organismul vitamina D, asadar nici Calciul nu se poate asimilia asa de bine.

Doza  mare de fibre (fasole, spanac, cereale), de magneziu, sau fosfat (cola)  impiedica absorbtia calciului!

Calciul este cel mai important mineral care ajută la creşterea rezistenţei oaselor. 

Cresterea oaselor si calciul  / Calciul si copilaria

În special copiii şi adolescenţii au nevoie de un aport corespunzător de calciu în alimentaţie, deoarece în această perioadă se depozitează cantitatea maximă de calciu în oase. 
De aceea, un aport corespunzător de calciu în această perioadă poate preveni problemele osoase de
la maturitate, când masa osoasă începe să se reducă. 
Aportul suficient de calciu în copilărie este important, deoarece vârful de masă osoasă şi de conţinut de calciu al scheletului este atins în adolescenţă. 
Fetele sunt mai expuse unui risc de fragilizare a oaselor la maturitate, ce poate duce în unele cazuri la afecţiuni cu invaliditate. 
Nivelul calciului din oase începe să scadă la adulţii tineri, iar procesul continuă odată cu înaintarea în vârstă, mai ales la femei. 
Osteoporoza apare mai repede la persoane care in copilarie nu si-au dezvoltat oasele la la capicitatea maxima!

Osteoporoza si calciul  / Calciul si maturitatea

Odată cu înaintarea în vârstă, mai ales la femei scade nivelul de calciu din oase. 
Osteoporoza inseamna: os poros. 
Osul nostru este in permananta in crestere, tesuturile vechi sunt inlocuite cu tesuturi noi.

Femeile au un  gard de risc ridicat la aparitia oseoporozei.

In timpul sarcinii minerale se descompun din tesutul osos pentru dezvoltarea fatului, asadar dupa sarcina trebuie refacuta sistemul osos.
Dupa varsta de 40-50 incepand cu instalarea menopauzei  nu se mai produc anumite hormoane iar calciul nu se mai asimileaza  din hrana asa cum ar fi necesar. In timp si din cauza sarcinilor apare mai repede osteoporoza la femei.
Indiferent de varsta dupa 35-40 de ani deja toatae persoanale pierd din masa osoasa, deoarece procesul de rsorbtie osoasa este mai rapida decat procesul de formare ososasa.
Cu un conţinut adecvat de calciu poate să minimalizeze aceste pierderi. 
O dietă bogată în calciu determină organismul să ardă mai multe lipide şi să reducă stratul de grăsime produs de organism.
Osteoporoza apare mai repede la persoane care in copilarie nu si-au dezvoltat oasele la la capicitatea maxima! 

De unde  stim ca avem nevoie de Calciu?

Insuficienta de Calciu provoaca:
  • crampe musculare
  • dureri musculare
  • febra musculara
  • densitatea oaselor este scazuta
  • gravidele (doar la prescrierea medicului)

In ce harne gasim Calciu?

  • peste uleios : sardinia
  • seminte de suzan
  • cascaval
  • jaurt cu fructe
  • lapte gras minim 3,5 %
  • musli
  • mac
  • mazare verde

Intoleranţă la lactoză si calciul

Estimările arată că între 30 şi 50 de milioane deamericani prezintă intoleranţă la lactoză.
Aceştia nu pot digera lactoza, o glucidă naturală găsită în lapte şi produse lactate, drept pentru care nu consumă suficiente produse lactate pentru a-şi acoperi necesarul de calciu. Pentru cei care nu tolerează lactoza sau nu agreează lactatele, suplimentele cu calciu sunt o alternativă. 
Cel mai eficace este citratul de calciu, pentru că se dizolvă uşor în stomac şi este absorbit eficient.
Forever Calium are o formulă cu citrat de calciu combinat cu vitamina D şi magneziu.

Ce suplimente sa consumam daca dorim sa introducem Calciu in organism?!





Forever Calcium, produs cu conţinut ridicat de citrat de calciu, asigură 100% din cantitatea de
calciu zilnic recomandată. 4 tablete de Forever Calcium, cu gust plăcut de lămâie, conţin 1.000 mg de calciu plus vitamina D şi magneziu. Aceste două componente sunt extrem de importante pentru absorbţia maximă
a calciului.


Obţinut din depozitele minerale marine, rezultate în urma sedimentării plantelor şi animalelor acvatice de-a lungul erelor, Nature-Min reuneşte majoritatea mineralelor ce se regăsesc în organism, inclusiv calciu, fosfor şi magneziu, în proporţiile necesare. Datorită acestui supliment alimentar, organismul nostru poate beneficia acum de nutrienţi extraşi din adâncurile mărilor.
180 tablete


Vitamina D

Vitamina D este o vitamina cu specific hormonal, deci nu acolo se foloseste unde se produce.
Vitamina D(provitaminele) sunt activat de razele soarelui.
Ea face posibil ca Calciull sa se integreze in tesutul osos.
Suficienta carenta de vitamina D provoaca oase fragile.

!!!Medicamentele pentru colesterol impiedica absorbtia viataminei D!!!

 In ce gasesc vitamina D?

  • macrela
  • sardinia
  • hering
  • ulei de peste
  • peste poraspat de ton
  • ou
  • cascaval (cheddar)

Magneziul

Magneziul poate ajuta in:
  • scaderea riscului de infarct
  • scaderea riscului complicatiilor diabetului
  • scade durerile de cap care apare inaintea menstruatiei
Mineralul Magneziu este prezent in toate tesuturile ale organismului.Are rolul de  intarii oasele, dintii, joaca rol ilmportant in actiunea muschilor.
Absorbtia lui  este ajutat de  Vitaminele : B1, C, D.

De unde stim ca avem nevoie de Magneziu?

  • crampe musculare
  • lipsa de apetit/foame
  • extenuare
  • voma
  • batai de inimi neregulate
  • stari de greata
  • anorexie
  • schimbare a personalitatii

In ce alimente gasesc magneziu?

  • seminte deovlea
  • marar
  • seminte de floarea soarelui
  • paine din faina integrala
  • pop corn
  • secare (biscuiti/paine)
  • tarate

Unde gasesc Vitamina D, Calciu si Magneziu ?aceste vitamine si minerale?

click pe cel dorit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu