miercuri, 12 decembrie 2012

Oradea Prezentare de produse forever si Tombola 2012 12 12

Oradea Prezentare de produse forever si Tombola 2012 12 12  


O zi sub numere magice 12.12.12 ales pentru o prezentare forever, speciala, cu atmosfera de sarbatori cu Mos Nicolae din ciocolata pentru cpii si Tombola pentru adulti.

Prezenatrile de produse sunt cateodata plictisitoare pentru invitati, sau la unele companii prea lungi(peste 1 ora) de aceea ne-am gandit sa ne abatem de aceste obiceiuri nu prea placute practicate de altii si sa fim mai familiari asa de sarbatori.

In 45 de minute am ajuns la prajituri  si la targerea Tombolei.

Singura noastra nefericire era ca, zapada a impiedicat multi inviati sa ajunga la biroul nostru din Oradea.
Unii insa chiar daca au ajuns cu greu si cu intarziere dar nu sa-au lasat invins de ninsoare!


Prezenatare de produse forever

Ne-am prezenatat pe noi  : Szabo Eva si Ormos Adrienne si am imnceput o discutie lejera, nu despre produse rigid , nu depre afacere strict.

Nu va spun despre ce, trebue venit vineri 14.12.12 de la ora 18:00  dar m-a fascinat si pe mine anumite lucruri despre situatia noastra financiara, comoditatea si faptul ca unii dintre noi nu mai au vise.

Trebuie modificat ceva, este esential sa avem vise, scopuri in viata de zi cu zi.

Prajituri, ceai, tombola si produsele forever living

Dupa ce ne-am dat cu Hand Saniter(era sa uitam sa ne dezinfectam manutele) am gusta cozonaci si kek cu visine, fructe, bomboane de pom si Ceai Forever (cu muguri de aloe si scortisoare).... iar dupa o doza de glucoza am inceput Tombola.

Tombola cadouri de Craciun

Cu un ajutor foare simpatic, un baitel cuminte care a tras castigatorii, au dat start emotiile!
Primul biletel extras era a mamicii sale!
Doamna C. a CASTiGAT o GEANTA DE SPROT ARGI!
Felicitari!!!



Multe cadouri frumoase au fost impartite atat intre consumatori (Bath Gelly, Lips , Hand Saniter, Sampon, Geanta Sport.....)cat si intre distribuitori Forever (Agenda 2013, cana cu inimioara forever, carti si colinde....)

In aceasta ora care am petrecut la biroul forever ne-am bucurat impreuna!

Si aproape toata lumea a mai stat la o discutie, langa un ceai, langa un catalog, cu multe multe intrebari....
Va urma vineri 14.12.2012 o alta prezentare cu aceiasi atmmosfera.
 0765 24 68 78
Distribuitor autorizat forever living
http://aloe-vera-sanate.blogspot.com/p/contact-comanda.html



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu