duminică, 16 decembrie 2012

Tensiune hipertensiune 10 sfaturi pentru tensiune si produse forever

Tensiune hipertensiune 10 sfaturi pentru tensiune si produse forever

1. Pentru o tensiune / hieprtensiune ideala Aveti griia cu sarea

Studii recente au dovedit ca sarea consumata nu ridica tensiunea arteriala decat daca aveti deja tensiune arteriala ridicata. Dar aproximativ o treime dintre cei cu hipertensiune care sunt sensibili la sare pot beneficia de renuntarea la sodiu. Aproximativ 80% din sodiul prezent in alimentatia americanilor provine din alimentele prelucrate - dar, asa cum a dovedit dr. Brent Eagan de la Universitatea din Carolina de Sud, limitarea excesiva a cantitatii de sare mareste tensiunea arteriala la anumite persoane, asa ca trebuie sa va monitorizati tensiunea pentru a fi siguri ca aceasta se afla pe calea cea buna - eu fac parte dintre aceste persoane. Nu consum sare niciodata, asa ca in timpul sarcinilor mele trebuie sa ma FORTEZ sa mananc putina sare ca sa imi SCAD tensiunea!

2. Pentru o tensiune / hieprtensiune ideala  Atentie la zahar

Potrivit dr. Harry C. Preuss de la Facultatea de Medicina a Universitatii din Georgetown, zaharul poate fi un dusman la fel de mare ca sarea in cresterea tensiunii arteriale. Si cum alimentatia americana este atat de bogata in sare si zahar, este cea mai rea dintre toate. In studiile sale el a observat ca sarea si zaharul combinate maresc tensiunea arteriala mai mult decat fiecare dintre ele individual. Zaharul intrerupe metabolismul insulinei, un hormon care ajuta la reglarea tensiunii arteriale. De asemenea, consumul abundent de zahar induce retentia de sare si apa in organism. Dr. Preuss recomanda administrarea suplimentelor de crom ca masura de precautie, ceea ce face FOREVER GARCINIAPLUS - un instrument important in mentinerea unei bune activitati a insulinei si a tensiunii arteriale scazute.

3. Pentru o tensiune / hieprtensiune ideala Consuma multe legume si fructe

Un studiu recent efectuat la Harvard a aratat ca oamenii care mananca multe fructe si legume au cel mai scazut risc de a face hipertensiune arteriala. Vegetarienii au in general o tensiune arteriala mai scazuta decat cei ce consuma carne, iar adoptarea unei diete vegetariene poate duce la scaderea tensiunii arteriale.

4. Pentru o tensiune / hieprtensiune ideala Incearca sa mananci usturoi

Usturoiul contine substante care actioneaza la fel ca inhibitorii ACE (enzima care converteste angiotensina), acele medicamente care sunt prescrise in general pentru scaderea tensiunii arteriale si protejarea inimii. Unul dintre efectele usturoiului este dilatarea vaselor sanguine. O analiza recenta a opt studii pe oameni a aratat ca un consum de usturoi de 600-900 mg/zi a dus la scaderea tensiunii arteriale in medie cu 8% pe parcursul a 1-3 luni, potrivit profesorilor Christopher Silagy de la Universitatea din Australia de Sud si Andrew Neil de la Universtatea Oxford. GARLIC-THYME este o sursa excelenta de usturoi de inalta calitate.

5. Consuma mai multa fibra

Studii efectuate la Harvard si la Universitatea Kentucky au aratat ca alimentele bogate in fibra mentin tensiunea scazuta.

6. Mareste consumul de Vitamina C

Multe cercetari au demostrat ca vitamina C poate preveni si reduce riscul de hipertensiune. Cercetatorii de la Universitatea Tufts au descoperit ca persoanele care nu consuma suficienta vitamina C zilnic au avut tensiunea arteriala sistolica mai mare cu 11 puncte, iar cea diastolica mai mare cu 6 puncte. ABSORBENT-C satisface cu succes aceste nevoi.

7. Consuma grasimi adecvate

Grasimile saturate de origine animala din carne si produse lactate maresc tensiunea arteriala, dar studiile au aratat ca uleiul de masline si cel de peste o micsoreaza. ARCTIC SEA OMEGA-3 poate fi un instrument important in scaderea tensiunii arteriale si mentinerea ei la un nivel sanatos.

8. Consuma minerale

Cele mai importante trei minerele antihipertensive sunt calciul, magneziul si potasiul. Studii recente efectuate la Harvard au aratat ca deficienta de magneziu este cel mai important factor de crestere a hipertensiunii arteriale. NATURE-MIN este un mijloc excelent de lupta impotriva hipertensiunii.

9. Limiteaza consumul de alcool

Trei sau patru bauturi alcoolice pe zi constituie cauza cea mai comuna a hipertensiunii obisnuite. E bine sa ne amintim acest lucru, mai ales in perioada sarbatorilor.

10. Regleaza-ti greutatea

O treime dintre persoanele afectate de hipertensiune sunt supraponderale si nu exista o cale mai buna de a incerca sa va mentineti tensiunea scazuta decat sa scapati de kilogramele in plus. Un studiu clasic publicat in New England Journal of Medecine a stabilit ca pierderea a aproximativ 12 kg in doua luni a dus la scaderea tensiunii sistolice cu 26 de puncte si a celei diastolice cu 20 de puncte. Tensiunea arteriala a revenit la normal in cazul a doua treimi dintre pacienti. FOREVER LITE si restul produselor din programul nutritional LIFESTYLE va pot ajuta sa realizati acest lucru.
As mai adauga exercitiul fizic, managementul stresului si alte sugestii legate de stilul de viata, dar vedeti cat de importante pot fi produsele noastre in mentinerea unei tensiuni arteriale sanatoase.



 0765 24 68 78
Distribuitor autorizat forever living
http://aloe-vera-sanate.blogspot.com/p/contact-comanda.html


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu