miercuri, 16 ianuarie 2013

Paradontoza parodontopatii si aloe vera cu Forever Bright Toothgel


Paradontoza parodontopatii si aloe vera cu Forever Bright Toothgel

Parodontopatiile si paraodntoza cauze

Parodontopatiile sunt afectiuni frecvent intalnite in stomatologie. 
Parodontiul este aparatul de sustinere a dintelui format din partea osoasa - alveola cu ligamentele aferente si partea superficiala - gingia. Inflamatiile acestor structuri se numesc parodontopatii. 
Cauzele lor sunt multiple. 
Frecvent este vorba de igiena deficitara a cavitatii bucale prin depunere de tartru, dar si impactul gingiei cu materialele din care sunt facute lucrarile dentare. 

Experienta unui medic stomatolog despre pasta de dinti Forever Bright Toothgel


Dupa o activitate de 30 de ani in stomatologie pot spune ca am constatat ca materialele acrilice folosite au produs practic constant pacientilor reactii adverse: de la roseata, tumefactie pana la sangerare si gangrena.
Personal am o lucrare dentara de gaudent de patru ani si m-am ales cu o gingivita cronica pe care cu toata igiena bucala si tratamentele antiinflamatorii disponibile nu am reusit sa o remediez. 

Mi s-a recomandat gelul pentru dinti Forever Bright cu Aloe Vera Gel si m-am vindecat in doua saptamani.

Dupa 11 ani o pacienta cu o lucrare dentara de acrilati a realizat o gingivita hipertrofica care acoperea o treime din lucrare: sangera, era dureroasa si dezagreabila. A trebuit sa indepartez lucrarea ca factor cauzal si sa fac excizia gingiei in plus. 
Am folosit pentru vindecare solutiile ce mi le-a oferit farmacia, dar nu am avut rezultatul dorit. 

Am fost consiliat sa folosesc Aloe First. 
Dupa doua saptamani de aplicatii locale s-a produs cicatrizarea si a disparut inflamatia.


Am obtinut rezultate benefice practic la toti pacientii cu afectiuni inflamatorii ale cavitatii bucale, de aceea recomand cu caldura produsele FLP si in stomatologie si le doresc colegilor mei sa-si consolideze increderea in ele pe baza propriei experiente, asa cum am facut si eu.

Dr. Karoli Roland
Medic stomatolog
Asistent supervizor, Bistrita

F O R E V E R | România & Republica Moldova | nr. 35, martie 2002

ARTICOLE CU TEMA ASEMANATOARE:

PASTA DE DINTI NATURAL CU ALOE VERA PROPOLIS  FOREVER BRIGHT TOOTHGEL

ALOE FIRST PRIMUL AJUTOR DE ACASA

VITAMINA C, UN NECESAR IN VIATA URBANA. ABSORBENT C ANTIOXIDANT NATURAL.

Preţ Depozit – 4,87 Euro
Preţ NDP – 5,91 Euro

0765 24 68 78
Distribuitor autorizat


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu