vineri, 15 februarie 2013

Diete metode de slabire: miscare, mancare sanatoasa si....


Diete metode de slabire: miscare, mancare sanatoasa si....




FOREVER LEAN +
ALIMENTAŢIE SĂNĂTOASĂ + 
EXERCIŢII FIZICE 

= MAI MULTĂ ENERGIE 
= MAI MULTĂ SĂNĂTATE
= MAI MULTĂ VITALITATE



De ce trebuie să fac mişcare şi să mănânc sănătos pentru a
pierde kilogramele în plus? 

Este o întrebare pe care ne-o punem cu toţii atunci când vrem să începem o dietă. 
  • Există numeroase statistici referitoare la numărul persoanelor supraponderale şi chiar obeze din întreaga lume, iar cifrele pe care le dezvăluie nu sunt deloc îmbucurătoare. 
  • Milioane de oameni suferă din această cauză şi sunt supuşi unui risc crescut de a dezvolta în special afecţiuni cardiace.
    Studiile de specialitate dezvăluie, însă, şi „partea plină” a paharului.
  • Chiar şi o scădere în greutate de doar 5 sau 10 procente poate aduce beneficii importante asupra sănătăţii: scăderea nivelului de zahăr din sânge, scăderea nivelului colesterolului şi a tensiunii arteriale. 
  • Mai mult decât atât! Persoanele care au reuşit să slăbească au raportat şi o ameliorare a stării generale a organismului şi a mobilităţii, precum şi un nivel crescut de energie, bună dispoziţie şi încredere în sine.
Indiferent dacă ne dorim să putem purta din nou perechea favorită de blugi ori să slăbim 10, 20 sau 30 de kilograme pentru a nu mai suferi din cauza problemelor de sănătate, drumul către scopul propus este acelaşi. Pentru a deveni o persoană în formă trebuie să trăim şi să acţionăm ca o persoană în formă. 

Cum? 

Câteva sfaturi simple ca sa slabesti!

  • Persoanele în formă nu„sar” peste micul-dejun. 
  • Deşi poate părea ciudat să afirmi că a mânca mai mult te poate ajuta să slăbeşti, cercetările au arătat că persoanele care servesc în mod regulat micul-dejun sunt ferite de „atacurile” de foame de pe parcursul zilei. 
  • N-aveţi timp pentru un mic-dejun complet? Încercaţi Fast Break Energy Bar, o alternativă delicioasă şi hrănitoare, bogată în substanţe nutritive.
  • Persoanele în formă mănâncă de cinci ori pe zi.
  • Specialiştii în nutriţie ne sfătuiesc să nu lăsăm niciodată să treacă mai mult de cinci ore între mese, iar persoanele în formă respectă aproape fără să se gândească această regulă şi aleg gustări sănătoase atunci când le este foame.


  • Dacă stilul de viaţă nu vă permite să apelaţi la astfel de gustări, alegeţi fructe şi legume proaspete sau nuci.
  • Persoanele în formă fac cel puţin 30 de minute de mişcare zilnic.
  • Promiteţi-vă să respectaţi această regulă şi, dacă vă simţiţi prea obosiţi pentru  exerciţii fizice, încercaţi Forever Bee Pollen pentru un plus de energie. 
  • Cercetările au arătat că polenul de albine ajută la menţinerea sănătăţii sistemelor circulator, digestiv, imunitar şi nervos.
  • Persoanele în formă beau multă apă.
  • Băuturile răcoritoare dulci şi acidulate, cele alcoolice, chiar şi cafeaua şi ceaiul îndulcite furnizează organismului doar calorii „goale”, fără nicio valoare nutritivă. 
  • La fel ca şi în cazul alimentelor, şi băuturile le consumăm tot din obişnuinţă. Tot ce trebuie să facem, aşadar, este să ne schimbăm obiceiurile. Puteţi începe prin a înlocui cafeaua de dimineaţă cu o ceaşcă de Aloe Blossom Herbal Tea.



  • Persoanele în formă consumă fructe şi legume proaspete.
  • Sunt bogate în vitamine şi minerale esenţiale pentru menţinerea sănătăţii organismului, precum şi în antioxidanţi valoroşi în lupta împotriva efectelor nocive ale radicalilor liberi. 
  • Totodată, nu este de neglijat nici conţinutul lor important de fibre, care facilitează tranzitul intestinal şi, implicit, eliminarea toxinelor.
  • Având toate acestea înminte, gustări precum biscuiţi, napolitane sau sticks-uri vor părea pur şi simplu neapetisante.
  • Specialiştii recomandă cel puţin cinci porţii de fructe şi legume proaspete pe zi. Dacă nu reuşiţi să respectaţi această regulă, puteţi apela cu succes la Forever Nature’s 18.

Articole cu tema asemanatoare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu