luni, 18 februarie 2013

Multi Level Marketing ce inseamna!? Mituri si adevarul despre MLM

Multi Level Marketing ce inseamna!? Mituri si adevarul  despre MLM

Ştiaţi că foarte mulţi oameni sunt reticenţi în ceea ce priveşte afacerile MLM doar pentru că aud expresia „Multi-level Marketing”? 

În mintea multora există prejudecata că marketingul în reţea
înseamnă o schemă piramidală ilegală, o înşelătorie menită să-i lase fără bani pe cei care se înscriu şi să-i îmbogăţească pe cei din vârf. 

Mulţi dintre noi ne lovim de asemenea idei preconcepute şi, dacă nu ştim să luptăm cu ele, produsele Forever şi Planul de Marketing întârzie să aducă rezultatele scontate. 
Aşa că, pentru a avea succes, este câteodată nevoie să pregăteşti terenul şi să ai în mânecă argumentele care pot schimba opinia generală despre MLM.


Studii si statistici despre Multi Level Marketing


  • Ce credeţi că ar spune scepticii dacă le-aţi explica faptul că industria MLM este o ramură a industriei vânzărilor directe care creează aproximativ 1,5% din totalul locurilor de muncă din Uniunea Europeană? 
  • Sau că în anul 2004, la nivel mondial, erau 47,2 milioane de oameni implicaţi în industria vânzărilor directe, care au produs peste 85 de miliarde de dolari?
  • Un studiu PriceWaterhouse Coopers efectuat în 1999 estima că industria vânzărilor directe creează echivalentul a 3,8 milioane de locuri de muncă fulltime numai în Uniunea Europeană. 
  • Una dintre concluziile acestui studiu este că sectorul vânzărilor directe are o mare importanţă pentru economia Uniunii Europene şi, prin urmare, ar trebui sprijinit de legislaţia UE pentru a i se asigura creşterea prognozată.
  • Multor oameni le place să meargă la cumpărături şi să achiziţioneze diverse lucruri, însă nu le place să simtă că le-a fost vândut un anumit produs. 
  • Un alt studiu, realizat de Westminster Business School, dezvăluie că acelor consumatori care nu au cumpărat niciodată de la o companie de vânzări  directe le displace presiunea de a cumpăra pe care o simt din partea distribuitorilor, dar pe de altă parte le surâde comoditatea acestui mod de a face cumpărături.

 
Pentru fiecare dintre motivele din caseta albastră, dvs. puteţi veni cu un argument. 
  1. De exemplu, pentru prima categorie puteţi argumenta că nu este necesar să renunţe la plăcerea de a cumpăra din magazine când vine vorba despre îmbrăcăminte, alimente etc., dar Aloe Vera Gel de la Forever este net superior produselor comercializate în magazinele tradiţionale de profil. 
  2. Pentru a doua categorie puteţi să pregătiţi o demonstraţie de produse care îi va convinge de calitatea acestora, iar dacă la final le veţi explica şi că produsele pot fi returnate în caz de insatisfacţie, cu siguranţă veţi avea de făcut cel puţin o comandă. 
  3. Dar îndreptaţi-vă privirea asupra ultimei categorii: 17% nu au întâlnit niciodată un distribuitor. Dacă faceţi un calcul simplu veţi afla că într-un oraş mediu ca mărime, cu 300.000 de locuitori, există 51.000 de oameni care nu au cunoscut încă vreun distribuitor MLM.
Asta da veste bună!


Acelaşi studiu dezvăluie şi dezavantaje ale marketingului în reţea, aşa cum sunt ele percepute de către consumatori:
  • Distribuitorii prea insistenţi (64%)
  • Preţul mare al produselor (34%)
  • Faptul că trebuie să cunoşti un distribuitor (34%)
  • Faptul că trebuie să iei parte la prezentări (24%)
  • Griji cu privire la calitatea produsului (16%)

Forever Living Products de ce Multi Level Marketing ?!

Dar atunci când vine vorba de produsele Forever, aceste aşa zise
„dezavantaje” se pot transforma uşor în avantaje cu ajutorul cărora vă puteţi mări echipa şi volumul vânzărilor:
  • Un distribuitor prea insistent este, într-adevăr supărător, dar dacă reuşiţi să creaţi un mediu plăcut pentru client (de exemplu, o invitaţie la o terasă) îi puteţi arăta că prin această metodă poate afla pe îndelete toate informaţiile de care are nevoie despre un anumit produs, poate pune toate întrebările care îi trec prin minte, iar atenţia dvs. îi aparţine în totalitate.
  • alt argument în favoarea FOREVER este factorul timp. Cu ajutorul unui distribuitor, clientul poate economisi timp preţios, pentru că nu trebuie să se mai deplaseze, să mai stea la coadă sau să depindă de programul magazinului. aici doamnele vor fi de acord: să faci cumpărături chiar de la tine din  sufragerie este cel mai plăcut mod de a cumpăra. Astfel poţi încerca toate produsele şi poţi testa foarte clar dacă ţi se potrivesc sau nu.
  • de cele mai multe ori, produsele realizate de către companiile MLM sunt superioare din punct de vedere calitativ celor vândute tradiţional, pentru că astfel de companii sunt mult mai aproape de consumatori tocmai datorită distribuitorilor pe care îi au.
Acum, că aţi aflat câteva dintre secretele acestei industrii, nu vă rămâne decât să folosiţi ceea ce ştiţi în favoarea stilului dvs de cumparaturi sau in favoarea echipei dvs. 


Fă şi tu parte
din această creştere.
Depinde numai de tine!

Intrebare?
sunati-ne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu