joi, 7 februarie 2013

Vreau sa slabesc vreau sa imi schimb viata! 2013 un nou inceput

Vreau sa slabesc vreau sa imi schimb viata! 

2013 un nou inceput


Cu siguranţă ţi-ai stabilit deja nişte ţinte clare pentru acest an. Nu despre ele ne propunem să vorbim în acest articol, ci despre felul în care le poţi transforma mai repede şi mai uşor în realitate.
Urmează sfaturile de mai jos şi împărtăşeşte-le tuturor colaboratorilor tăi!
Construiţi-vă împreună planuri îndrăzneţe!

Stimulează-ţi mintea şi creativitatea

  • Studii de specialitate arată că, dacă vrei să-ţi menţii mintea activă pentru mult timp şi să o stimulezi să funcţioneze la capacitate maximă, trebuie să te expui zilnic la câte o provocare. 
  • Nu te mulţumi doar cu activităţile de rutină pe care le faci aproape din instinct zi de zi. 
  • Citeşte măcar câteva pagini zilnic! Nu numai că-ţi vei îmbunătăţi cunoştinţele, dar vei beneficia şi de o binemeritată relaxare. 
  • Interacţionează cel puţin cu 1-2 persoane noi în fiecare zi! Rezultatele vor fi vizibile chiar şi la nivelul afacerii tale.

Pentru a imbunatatii nivelul de energie, circulatie si metabolismul incesrca aceste produse pe baza de plante:


  • 2 tablete pe zi de Forever Ginkgo Plus sunt un ajutor de nepreţuit pentru întreţinerea creativităţii. S-a dovedit că ginkgo îmbunătăţeşte circulaţia cerebrală şi creşte energia organismului, fiind supranumit „tonic al creierului”.
  • 3 tablete pe zi de Forever Gin-Chia cresc vitalitatea şi rezistenţa organismului. Combinaţia de ginseng şi salvie din formula produsului are importante proprietăţi antioxidante, datorită conţinutului bogat de vitamine şi minerale.




Hrăneşte-ţi corespunzător creierul

Cercetări de specialitate au dovedit că o alimentaţie de calitate poate creşte coeficientul de inteligenţă, ameliora starea de spirit, stimula memoria şi menţine mintea tânără. 
Elementele cheie pentru menţinerea sănătăţii creierului sunt: 
  • nutriţia adecvată, 
  • apa
  • şi oxigenul.

MENŢINE CONSTANT NIVELUL GLUCOZEI ÎN
SÂNGE.

Glucoza este hrana principală a creierului. 
Alege carbohidraţi de calitate. 
Dacă eşti mereu pe drumuri şi nu ai timp să iei masa în linişte, prepară-ţi un shake Forever Lite cu
aromă de vanilie sau ciocolată. 
Este bogat în vitamine, minerale, carbohidraţi şi proteine.

AI GRIJĂ SĂ NU-ŢI
LIPSEASCĂ DIN DIETĂ ACIZII
GRAŞI ESENŢIALI.

Îi găseşti în peşte gras (somon, macrou), ulei de măsline, nuci şi alte fructe oleaginoase. 
Încearcă să incluzi aceste alimente în dietă, iar dacă nu reuşeşti mereu aminteşte-ţi că ai la îndemână Forever Arctic- Sea Omega-3, cu un conţinut echilibrat de acizi graşi Omega-3 şi Omega-9, ce sprijină buna funcţi
onare a sistemului circulator şi a creierului şi menţin în limite normale colesterolul şi trigliceridele.


 

ALEGE O DIETĂ
BOGATĂ ÎN PROTEINE.


Sunt esenţiale pentru formarea neurotransmiţătorilor, vitali în procesul de gândire. 
Pentru un cocteil echilibrat de proteine de calitate, plus vitamine şi minerale ai la dispoziţie Forever Lite Ultra, cu gust de vanilie sau ciocolată. 
Optează pentru un shake gustos şi hrănitor ori de câte ori eşti pe fugă sau ai poftă de ceva delicios.


ASIGURĂ-ŢI NECESARUL DE VITAMINE ŞI
MINERALE.

Ideal ar fi să poţi include zinic cel puţin cinci porţii de fructe şi legume proaspete în dieta ta. Dar cum ştim cu toţii că acest lucru este de cele mai multe ori imposibil, nu uita de Forever Nature’s 18, o combinaţie de 18 fructe şi legume bogate în antioxidanţi atât de necesari pentru lupta împotriva efectelor nocive ale radicalilor liberi. În plus, flavonoidele din fructe şi legume sunt stimuli excelenţi pentru creier.

BEA ZILNIC CEL PUŢIN 2 LITRI DE APĂ.

Hidratarea este esenţială pentru buna funcţionare a creierului.

OXIGENEAZĂ-ŢI CREIERUL.


Încearcă să faci zilnic cel puţin câteva reprize scurte de exerciţii fizice uşoare, din care să nu lipsească cele de
respiraţie.


Exersează pentru o minte mai ageră.

30 de minute de antrenament cardio de cel puţin trei ori pe săptămână pot reduce cu până la 20% riscul de pierderi de memorie sau probleme de concentrare. 
Dacă vrei un plus de stimulare pentru creier, schimbă periodic exerciţiile şi alege coregrafii mai complicate. 
Vei reuşi, astfel, să-ţi îmbunătăţeşti timpul de reacţie în situaţii critice.
Păstrează legătura cu lumea care te înconjoară. 
Cercetările au arătat că persoanele care menţineau constant legătura cu cei din jur aveau o memorie de două ori mai bună decât cei retraşi.

Îţi dorim creativitate din plin, optimism şi o minte cât mai ageră, ca să profiţi din plin de anul ce abia a început!

Articole cu tema asemanatoare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu