joi, 7 martie 2013

Am slabit cu aloe vera -25 kg in 3 luni jumate

Am slabit cu aloe vera -25 kg in 3 luni jumate

"Acum port haine cu zece numere mai mici decât înainte. Am trecut de la măsura 56 la 46, pentru că circumferinţa taliei mele s-a micşorat cu douăzeci de centimetri. "



P. Andrea este din Oradea şi, împreună cu soţul său Á., a atins nivelul de Asistent Manager în Planul de Marketing Forever. 
Are două fiice şi într-o zi a decis să redevină ea , cea din prima tinereţe. 
S-a înscris cu încredere în concursul Clean 9 şi Lifestyle 30 şi, graţie ambiţiei care o caracterizează, amers până la capăt. 
A obţinut marele premiu la categoria femei: un laptop de ultimă generaţie.

Pe 28 septembrie 2008 am decis să mă înscriu la concursul Clean 9. A doua zi m-am dus la Centrul de Distribuţie dinArad, m-am cântărit, am achiziţionat pachetele Clean 9 şi Lifestyle 30, iar pe 1 octombrie am început programul pentru controlul greutăţii. 

Aceste pachete sunt fantastice, pentru că am slăbit fără să mă înfometez, iar pe toată durata curei de slăbire am fostplină de energie. 


Pe 15 ianuarie 2009, adică după trei luni şi jumătate, acelaşi cântar din Arad arăta cu douăzeci şi cinci de kilograme mai puţin

În plus, toată lumea îmi spunea că am întinerit. Nu pot să spun decât că sunt foarte fericită.




Acum port haine cu zece numere mai mici decât înainte. Am trecut de la măsura 56 la 46, pentru că circumferinţa taliei mele s-a micşorat cu douăzeci de centimetri. 


Este adevărat că am avut parte şi de sprijin în atingerea ţelului meu. 

M-au ajutat foarte mult familia, colaboratorii şi mai ales cei care nu au luat în serios dorinţa mea de a reuşi. Ei au fost motivaţia mea.

După 4 ani, Doamna arată şi mai cochet, decît în această poză.

A mai lucrat pe această temă, iar acum după inca 8-10 kg în minus, acum arată ca o domnisoară bine de măritat!

Cred că eforturile persoanelor care aduc o astfel de decizie şi se ţin de noul stil de viaţă este de apreciat!

Nu oricine are puterea de işi schimbă viaţa!
Trebuie luat ca şi un exemplu în orice domeniu!
Se poate!
Intrebare?
sunati-ne
Articole cu tema asemanatoare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu