joi, 7 martie 2013

Dieta cura de slabire cu produse naturiste forever living -20 kg in 3 luni

Dieta cura de slabire cu produse naturiste forever living -20 kg in 3 luni

"Acum, după ce am slăbit douăzeci de kilograme în mai puţin de trei luni, mă simt mult mai energic."


Concursul Clean 9 şi Lifestyle 30 a avut doi câştigători absoluţi. Dacă P. Andrea a obţinut locul întâi l categoria femei, în fruntea podiumului bărbaţilor s-a aflat Ionuţ Alexandru Rogojan. 
Ionuţ are 20 de ani, iar programele pentru controlul greutăţii de la Forever l-auajutat să-şi recapete încrederea în sine.




„Aş putea începe prin a spune că pachetele Clean 9 şi Lifestyle 30, care împreună formează un tot unitar, mi-au schimbat viaţa. 

  • Înainte să le folosesc eram destul de gras şi oboseam foarte repede, chiar şi când mergeam. 
  • Îmi amorţeau muşchii şi mă simţeam foarte obosit fără să depun vreun efort. 

Acum, după ce am slăbit douăzeci de kilograme în mai puţin de trei luni, mă simt mult mai energic.

Nivelul de încredere în mine însumi mi-a crescut simţitor, iar moralul meu nu mai este la pământ. 
Simt, chiar, că oamenii mă privesc cu ochi mai buni. 
De aceea recomand tuturor celor care au declarat război kilogramelor să folosească aceste produse cu încredere şi să facă sport ori de câte ori au ocazia, indiferent că o fac pentru a se menţine în formă sau pentru a scăpa de kilogramele în plus. 

Mişcarea, alături de programele pentru controlul greutăţii Clean 9 şi Lifestyle 30 de la Forever Living Products merg mână în mână şi nu vă pot dezamăgi.”

Alexandru R. a obţinut marele premiu la categoria masculină un laptop de ultimă generaţie!

Felicitări pentru rezultate şi pentru premiu!

Intrebare?
sunati-ne

Articole cu tema asemanatoare:

  1. Tablete de slabit Garcinia Cambogia Forever Garcinia
  2. Curatarea clonului, detoxifiere cu aloe vera Colon clean

  3. Kilograme in plus dupa sarbatori.De ce ma ingras?

3 comentarii:

  1. Da, foarte bun acest articol,pentru ca am ceva timp de cand caut metode si diete pentru a slabi cat mai repede, si am urmat unele sfaturi obesrvand ca am scazut in greutate. Mai asteptam articole de acest gen.http://slabeste-natural-sanatos.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, am gasit articole cu tema asemanatoare pe blog, daca te intereseaza :
      -25kg in 3 luni jumate
      http://aloe-vera-sanate.blogspot.ro/2013/03/am-slabit-cu-aloe-vera-25-kg-in-3-luni.html

      -18kg kg in 3,5 jumate
      http://aloe-vera-sanate.blogspot.ro/2013/03/am-slabit-cu-aloe-vera-25-kg-in-3-luni.html

      intre 4 si 6 kg in 9 zile
      http://aloe-vera-sanate.blogspot.ro/2010/08/slabeste-sanatos-invata-sa-traiesti.html

      Ștergere
  2. Buna Didi, iti multumesc pentru feedback, ma bucur ca esti o persoana curioasa si informata!
    Succes in diete si nu numai!
    http://aloe-vera-sanate.blogspot.ro/2013/01/kilograme-in-plus-dupa-sarbatoride-ce.html
    un alt articol cu aceasta tema, ingrasarea dupa sarbatori

    RăspundețiȘtergere