luni, 22 iulie 2013

Sănătate la orice varstă Diferenta de varste si necesitătile lor

Diferenta de varste si necesitătile lor biologică şi chimică


  • Alegerile pe care le faci astăzi îţi afectează sănătatea pe termen lung. 
  • Învaţă să-ţi menţii sănătatea o dată cu trecerea timpului.
  • Cu toţii ştim prea bine că alegerile pe care le facem astăzi – chiar şi cele minore – pot avea efecte de durată asupra vieţii noastre din viitor. 
  • Unele alegeri sunt chiar evidente, altele mai puţin, dar, ne place sau nu, să fim sănătoşi pe întreg parcursul vieţii necesită un efort susţinut. 

Vestea bună este că niciodată nu e prea târziu 
să faci ceva pentru a-ţi îmbunătăţi sănătatea 
şi, cu cât adopţi mai devreme obiceiuri  sănătoase, 
cu atât mai pozitiv va fi  impactul lor
 de-a lungul anilor.


Câteva principii simple

  • Anumite principii de bază ale unei stări de bine generale, cum ar fi mişcarea, ar trebui să te însoţească pe tot parcursul vieţii.
  • Majoritatea experţilor recomandă cel puţin o jumătate de oră de exerciţii pe zi, de cel puţin cinci ori pe săptămână. 
  • Alt factor al unui stil de viaţă sănătos îl reprezintă dieta săracă în grăsimi şi bogată în fructe, legume şi cereale integrale. 
  • Un plan dietetic alături de exerciţii regulate te ajută să-ţi menţii o greutate normală, factor vital al unei condiţii bune de sănătate.

Vârstă: 30+

Stil de viaţă. 
Ritmul de viaţă impus de locul de muncă şi familie poate face ca la această vârstă să mănânci pe fugă orice îţi pică în…farfurie. 
Bineînţeles, sfatul medicului ar fi să ai la-ndemână întotdeauna fructe, legume şi variante sănătoase la gustările frugale.
Sufletul petrecerii. 
Poate fi greu să renunţi la obiceiurile din vremurile bune ale vârstei de 20 şi ceva de ani, când erai sufletul petrecerii, dar acum e momentul să începi să ai grijă de sănătatea ta, să dormi suficient şi să ţii în anumite limite viciile tinereţii.
Analize. 
La vârsta ta ar trebui să-ţi testezi regulat colesterolul, nivelul de zahăr din sânge, şi, pentru doamne, sunt indicate examenul Papanicolau şi testul HPV.


Nature 18 sau Forever Daily porţia ta zilnică de legume şi fructe

Vârstă: 40+
Stil de viaţă. 
Pentru că metabolismul tău îşi încetineşte ritmul la această vârstă, vei observa cum kilogramele în plus încep să se strecoare, chiar dacă urmezi o dietă sănătoasă şi faci exerciţii regulat. 
S-ar putea, chiar, să fie nevoie să mai tai din răsfăţul culinar cu
care te-ai obişnuit şi să schimbi rutina exerciţiilor fizice.
Înfruntă stresul. 
Locul de muncă poate deveni acum mai solicitant ca niciodată, iar mişcarea este una dintre cele mai bune metode de a scăpa de stresul acumulat la serviciu.
Analize. 
Presiunea arterială ar trebui verificată periodic, alături de examinări anuale ale ochilor.








Vârstă: 50+
Stil de viaţă. 
Ca majorităţii celor de această vârstă, s-ar putea ca medicul să-ţi fi prescris anumite medicamente pentru hipertensiune arterială. Ideea unui controlanual devine din ce în ce mai importantă
acum.
Masa osoasă începe să se reducă. Una din două femei suferă din cauza masei osoase reduse după 50 de ani. 
S-ar putea să fie nevoie să-ţi suplimentezi dieta cu calciu, magneziu şi vitamina D. Forever Calcium şi Nature-Min sunt exact ce ai nevoie.
Analize. 
Întreabă-ţi medicul dacă este nevoie să-ţi testezi auzul. 
Totodată, bărbaţii ar trebui să înceapă să fie mai atenţi la sănătatea prostatei şi să-şi suplimenteze dieta cu licopină, substanţă antioxidantă foarte puternică ce contribuie la menţinerea sănătăţii prostatei. Forever Pro 6, pe lângă licopina atât de necesară, mai conţine şi vitamina E, seleniu şi extract de Saw palmetto, combinaţia cea mai eficientă pentru menţinerea unei prostate sănătoase.



Vârstă: 60+
Stil de viaţă. 
Dacă ai făcut cândva neinspirata alegere să fumezi, acum vei observa toate efectele negative ale acestui obicei, inclusiv â accelerarea proceselor de îmbătrânire. 
Specialiştii spun că persoanele de 60 de ani care fumează au corpul unor persoane de 70-80 de ani. 
Dacă îţi propui să te laşi acum, încă îţi mai poţi îmbunătăţi starea de sănătate. 



Farmacia de acasă
În mod sigur iei cel puţin un medicament. 
Bazează-te pe sfaturile medicului sau ale farmacistului pentru a înţelege cum funcţionează medicaţia prescrisă, dar nu te baza pe medicaţie pentru a face toată treaba în locul tău: nu renunţa la mişcare, alimentaţie sănătoasă şi informează-te cu privire la ce
poţi face pentru a-ţi menţine energia şi optimismul.
Analize. 
Doamnele ar trebui să fie testate regulat contra osteoporozei. Riscul este din ce în ce mai mare, motiv pentru care încă sunt indicate Forever Calcium şi Nature- Min
Deoarece sistemul imunitar trebuie sprijinit temeinic acum, Aloe Vera Gel şi Forever Echinacea Supreme sunt suplimentele
 cele mai indicate la 60 de ani.

Vârstă:70+ şi peste
Stil de viaţă. 
La această vârstă este foarte posibil să te confrunţi cu mai mult de o singură problemă de sănătate, aşa că nu sări peste nicio programare medicală. 
Deşi destui oameni peste 70 de ani încă mai aleargă la maraton, este cazul să încerci exerciţii fizice mai puţin solicitante, cum ar fi plimbările sau înotul. Cheia este să îţi creşti ritmul cardiac.
Chef de viaţă. 
Este foarte probabil să observi schimbări în sistemul tău digestiv sau faptul că medicaţia îţi afectează apetitul şi gustul alimentelor. 
Pofta de mâncare se poate diminua, ceea ce înseamnă că ar trebui ca orice masă pe care o iei să conţină cât mai multe substanţe nutritive. 
Cum alimentele sunt din ce în ce mai sărace în nutrienţi,
este foarte util să-ţi suplimentezi dieta cu cât mai multe vitamine şi minerale. 
Forever Ultra Lite este cel mai potrivit produs, atât
pentru cocteilul de vitamine şi minerale pe care le furnizează, cât
şi pentru modul individual în fiercare porţie (Nu este doar pentru cei care doresc să slăbească!). 
Aloe Vera Gel şi Forever Active Probiotic sunt şi ele foarte utile
mai ales că, din cauza medicaţiei luate, flora intestinală poate avea de suferit.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu