sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Fast food Mc Donald`s ce contin semipreparatele fast foodurile

Fast food  Mc Donald`s ce contin semipreparatele fast foodurile

Cand faci comanda un fast food, sau cumperi un semipreparat (congelat si deja prefiert, prajit) faci o alegere comoda, dar alegerecu ochii inchisi.
Nu prea stii din ce este facuta, dar nici nu te intereseaza numai vrei sa simti acel gust, acel sentiment de satul in stomac.
Desi ar fii bine sa fii constient cu ce combustil iti faci plinul, fiindca masinaria ta fina digestiva se derelegleaza iar reparatiile sunt cam scumpe!


O mancare nesanatoasa contine

  • grasimi in promortie mare nesanatoase - ulei rafinat, grasimi de animali in exces
si aceste  sunt preparate la temperaturi ridicate - arse prajite
  • carbohidrati - zahar, zahar, zahar - tot ce este rafinat (faste fainoase, indulcitori, zahar, cereale rafinate - faina alba, cartoi in exces, orez alb in exces)
toate in excess! si preparate in combinatie cu grasimi multe dar nu omega 3! sau uleiuri presate la rece!
  • proteine - carne, sau din surse vegetale 
dar cu adaos de grasimi, multa sare sau e-uri pentru a avea un gust mai atractiv si  extracte vegetale si cereale, cum ar fi cremvusti, mezeluri, sau semipreparatele congelate
totul deja prefier, prajit in uleiuri.

Exemplu de mancare semipreparata deja cunoascuta de masa fiind nesanatos consumat regulat:


  • mezeluri din putin carne si o sa vedetei in filmuleti ce se mai adauga
  • cremvusti din tot ce a ramas din animalul sacrificat plus ados de amidon - carbohidrat - vizionati filmul
  • hamburgerul comercial - putina carne multe grasimi e-uri, muuulta sare...etc vizionati filmul!
langa ce sa consumam? (ce nu sa consumam)

paine allba
panie cu margarina
cartofi pai
tot cu multe garsimi fara continut real de enzime, vitamine, fibre,  sau orice ce este vital

MAI RAU NU SE POATE!

DAR ESTE COMOD SA MANANCI LA FAST FOOD

Mai bine inchide ochii sa nu vezi ce consumi! :)
Rare ori nu zic sa nu mancam de ce ne este pofta, orice ar fi, dar nu mai mul lunar 1-2 ori.
Atat rezista corpul sa elimina sa prelucreze sau folosim caloriile in exces!

Ba se poate si mai rau!!!

Se poate si mai rau, fiindca am mancat ceva sarat si extra condimentat si cu exces de grasimi ni se face sete si bem un suc carbogazos sau dulce sau o bere.
Care nu trebuie explicat este ceea ce nu ar avea nevoie sau nu ar fi voie dupa o astfel de masa!


O mancare sanatoasa contine:

  • in proprtie mare fibre (legume, cereale integrale
  • proteine, putine glucide (ceva rafinat zahar alb, paste fainoase - taitei intr-o supa de carne, sau orice adaugat in timpul prepararii), 
  • pe langa grasime dar sa fie cea sanatoasa (ulei de peste omega 3, ulei de masline, de sambure struguri - presat la rece) 
  • si este macar odata pe zii hrana vie
  • legume si fructe dar la o alta masa separata sau alte sucuri din acestea 
Asa totul am dat organismului! 
Normal la masa cea mai importanta consumam atat de multe lucruri deodata, primele 3 puncte!

Cred ca poza aceasta este plina de bucate delicioose, gustoase pe langa si preparate sanatoase nu comerciale!!!

 

Referitor la junk food din multe laturi de fast fooduri 

 

Lantul cel mai mare de fact food serveste zilnic 68 de milioane de oameni cu preparatele lor ZILNIC ceea ce inseamna 1% din populatia intreaga al Planetei.
 
Multe mulinationale sau si companii mai mici, locali practica aceiasi trucuri sa ne castige gusturile si atentia prin poze "gustoase" despre meniul lor.Vizionati filmul despre McDonald`s si filmul despre cremvusti si decideti singuri!

 

 

 

Daca doriti sa faceti o schimbare in viata dumneavoastra in obiceiurile alimentare particpati la un curs gartuit de nutritie.

va rog sa ma contactati telefonic (convorbire, sau cereti un program prin sms)
Adrienne 0765 24 68 78

Evenimente anteriore:

Curs de nutritie si alimentatie Oradea 26 iunie ora 18:00 Gratuit!

Curs de nutritie si alimentatie Gratuita! Oradea

Curs de nutritie si informre despre toxinele din alimentatie Oradea Bucuresti


Asa ne gasiti pe Facebook


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu