duminică, 2 august 2015

5 pasuri pentru un machiaj in vreme caniculara Make up indraznet de vara



5 pasuri pentru un machiaj in vreme caniculara Make up indraznet de vara


A venit, în sfârşit, vara, dar si canicula si o intrebare cu care se confruntă mai toate femeile: să se machieze sau nu cand este asa de cald?
Şi dacă da, cât de mult şi care sunt produsele care fac faţă toridelor zile de vară?

5 pasuri pentru un machiaj in vreme caniculara



Pasul 1 pentru un machiaj in vreme caniculara, demachierea de dimineaţă este cheia unui maichiaj de durata


Începeţi fiecare dimineaţă cu demachierea completă.
Eu recomand pentru vară gama  (Anca-Maria Sachelia, make-up artist ) Sonya Skincare Collection, pentru că produsele sunt foarte uşoare, hidratante şi potrivite oricărui tip de ten. 

Nu uitaţi să aplicaţi loţiunea tonică.

 

Pasul 2 pentru un machiaj in canicula Protejarea tenului de soare 




Protejarea tenului de soare Zilnic, vară sau iarnă, eu folosesc  Aloe Sunscreen Lotion şi  Sun Lips  pentru a evita efectele nocive ale razelor solare. 

Pasul 3 pentru un machiaj in  canicula Mascarea imperfecţiunilor

Multe dintre noi suntem mame. Ne confruntăm cu diverse probleme ale tenului pe care le ascundem cu iscusinţă în fiecare zi. 
Ne-am obişnuit cu o imagine a noastră şi nu ne simţim confortabil fără machiaj. 
 
Am găsit o soluţie care să ne facă să fim cât mai naturale şi să ne simţim bine în pielea noastră. Am aplicat  BB Crème -ul în nuanţa Nude şi am corectat imperfec- ţiunile cu  Duet Concealer.
Folosesc BB Crème pentru că are o putere mare de acoperire, este hidratant şi are factor de protecţie suplimentar.

Pasul 4 pentru un machiaj in canicula Fixarea machiajului

Am fixat apoi totul cu pudra Sonya Aloe Mineral Make-up şi tenul meu arată impecabil, fără să fie încărcat. Deja puteţi merge liniştite la plajă, pentru că arătaţi Flawless – natural şi strălucitor.


Pasul 5 pentru un machiaj in canicula De ce nu culorile îndrăzneţe

Dacă totuşi îndrăzniţi mai mult, iar eu am făcut-o, aplicaţi la baza genelor superioare şi inferioare un contur uşor cu creionul negru Defining Eye Pencilmascara ( Volumizing sau Lengthnening, după caz), o nuanţă de blush apropiată de culoarea pielii ( Brilliant Blush MIA ) şi puteţi merge la plajă având un look natural.

Pentru Anca, machiajul este o stare de spirit:  “Trebuie să aveţi mai multă încredere în voi. Eu mereu mi-am imaginat produsele Flawless by Sonya ca pe nişte  punguţe cu diamante pe care le ofer oamenilor şi toţi devin mai luminoşi. 


Să aveţi o vară minunată alături de oamenii pe care îi iubiţi!”

Articol preluat din Revista: FOREVER | România & Republica Moldova | iulie 2015 | 195

Articole cu tema asemanantoare:


Interesat sa incerci cosmeticele Sonya Flawless?!



0040 744 64 25 77

0744 298 921






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu