miercuri, 13 iulie 2016

Inteligenta emotionala EQ in Oradea prin Zoltan Veres

În ultimele 30 de zile un val de noroc, prin chipul unor speakeri, mentori, experți, a trecut prin Oradea .

Dezvoltarea personala in Oradea este in Val.

Trebuia doar să fii ochi și ureche și un pic de organizare să ajungi peste tot.
Mă simt norocoasă, ca în domeniul în care îmi desfașor activitatea este obligatoriu permanenta dezvoltare, deschidere. Pe lângă avantajul adus de echipă  Businessul Forever îmi deschide poarta spre libertate financiară și de gandire.

 Zoltan Veres 12 obiceiuri de INTELIGENȚĂ EMOȚIONALĂ

Zoltan Veres a fost in 07.07.2016 cu cele 12 obiceiuri de INTELIGENȚĂ EMOȚIONALĂ ca să crești în carieră și business.
Obiceiul nr 3. Caută să crești prin TOT ceea ce faci.
"Nu uita și când faci ceva ceea ce nu îți place poți să înveți ceva sau să crești.
Banii nu ramân, experiența rămâne"
multe alte sfaturi si obiceiuri

 

Tematica evenimentului 12 obiceiuri de INTELIGENȚĂ EMOȚIONALĂ

4 obiceiuri care mi-au schimbat viata
CE este este EQ?
8 obiceiuri de a antrena EQ inteligenta emotionala
Deci am rămas cu ceva :)
Abia astept programul online!
Multumiri Refleqt si Zoltan Veres
By Aloe Vera Adrienne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu