luni, 2 ianuarie 2017

Agenada 2017 Planificare evenimnte in 2017

Agenada 2017 Planificare evenimnte in 2017



Am deschis agenda si am constatat "Nu gasesc ziua de 02.01.2017"
Groaznic!
Maine obligatoriu caut o agenda noua, o agenda pentru 2017.

"Amanarea este asasinul oportunitatii" spus de Victor Kaim
Solutii mereu exista, daca chiar doresti sa actionezi.
Cea mai simpla solutie 2 coli albe, inceput curat, plin de posibilitati, nelimitate de date si de ore, cum te obliga o agenda classica.
 

 

Agenda digitala sau agenda classica?!


In acest am hotarat sa deschid si o agenda digitala.
O agenda digitala, pentru palnificari, prezentari, accesibil tuturor este mult mai clar decat, decat evenimentele  individual create pe faceboob, google +.

 

Planificare, evenimente in 2017

Deja am evenimente super interesante ..... intreaba-ma daca vrei sa participi la ele, sa faci parte din echipa noastra dinamica. 
Participarea la un seminar de dezvoltare personala, sau un curs de nutritie, sau cu alte tematice, nu te obliga sa devii membru Forever. 
Ne place sa fim inconjurati de oameni deschisi si infromati.
Cred ca este vital sa ai o microsocietate de calitate in jurul tau.

Referitori la evinimente si intalniri, nu gasesti totul pe facebook sau pe website, de aceea daca esti interesat aboneaza-te, sau cere personal sa fii informati, iti stau mereu la dispozitie.
Te astept chiar de azi, din 02.01.2017, la o intalnire, la Birou, sau online.

 

Stiai ca Fara Tine nu are sens activitatea mea?!

Oricat de bune produse am la dispozitie, daca nu am la cine sa prezint. 
Oricat de fenomenala este aceasta afacere, daca nu am sansa sa iti prezint.
Imi face placere sa aud parerile consumatorilor, dupa ce incearca produsele Forever pentru prima oara.

Multe ori un produs chiar "le salveaza pielea" de la arsuri, rani, sau cosuri.
In cei 19 ani de cand cunosc produsele FLP, am auzit povestiri incredibile! 

Mereu ma opresc si gandesc cat de mult conteaza sa ai informatia potrivita, in momentul potrivit.
Vorbesc despre situatii unice, aloe vera nu este un panaceu! 

Aceste situatii insa se pot intampla si in Familai ta: 
o amigdalita la bebe, 
o  arsura,
colesterol +diabet+ tesnsiune, 
ulcer gastric....
 
Seriozitatea companiei FLP, calitatea porduselor Forever, imi confera o liniste sufleteasca si imi ofera incredere sa le ofer celor din jurul meu. 
Oricand te astept sa incerci produsele noastre, chiar si gratuit prin pachetele de test care iti stau la dispozitie.

 

Revin la agenda din 2017

Nu am agenda, dar sufeltul meu este plin de emotii cand ma gandesc ce se va intampla in 2017.
Momente planificate, unele inca sunt doar seminte care asteapta momentul potrivit sa iasa la lumina succesului si sa creasca mare.

Daca iti plac gandurile mele, ai optiunea sa faci parte din comunitatea noastra, simplu prin aderare la un grup / pagina / sau daca esti mai curajos personal.

Poti sa ne urmaresti pe facebook:


Orice ai alege nu te limita, am inceput un An Nou!
In 2017 te pot astepta solutii noi, oameni remarcabili, iar noua mea agenda are o rubrica rezervata si pentru Tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu